رضوان اسپورت

وبلاگ ورزشی دبستان رضوان

رضوان اسپورت

وبلاگ ورزشی دبستان رضوان

آخرین نظرات

مصاحبه ورزشی (1)

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۱، ۰۶:۰۵ ب.ظ

به مناسبت هفته تربیت بدنی مقرر شد دانش آموزان پایه ششم مصاحبه ای را با یکی از اعضای ورزشکار خانواده انجام دهند. دو نمونه از مصاحبه آنها در وبلاگ منتشر می شود.

تهیه کنندگان:زهرا رحمتی-آذر عبداللهی-نجمه صفار.

باسلام و خسته نباشید خدمت شما ورزشکار عزیز.

1- لطفاُخودرابرای ما معرفی کنید:

به نام خدا .علی صفار هستم. متولدسال 1376 در خمینی شهر.

2-نام ورزشی که کارکرده اید چیست ؟

از سن دوازده سالگی مشغول به ورزش تکواندو شدم.

3-چگونه با این ورزش آشنا شدید؟

از طریق آگهی هایی که در روزنامه دیدم،به سراغ این ورزش آمدم.

4-چرا این ورزش را انتخاب کردید؟

چون تمام بدنم فعالیت می کند.

5-این ورزش چه فوایدی دارد؟

مقاومت بدن زیاد می شود و تنبلی را از بدن می گیرد.

6-چه چیزی شما را به طرف این ورزش کشاند؟

بعد از خواندن آگهی به باشگاه رفتم وبا مسئول باشگاه صحبت کردم.آقای سالمی (مربی تکواندو) از مزایای این ورزش برایم گفت و من را به طرف تکواندو کشاند.

7-آیا به مسابقات استانی راه پیدا کردید؟

خیر زیرا در مسابقه ی ورودی از ناحیه ی پا آسیب دیدم و از راهیابی به مسابقات استانی باز ماندم.

8-آیابه ورزش علاقه دارید؟

بله. چون من را سرحال می آورد وتنبلی را از من دور می کند.

9-از چه سالی این ورزش را شروع کردید؟

از تیر ماه سال 1388 .

10-چه قدر از وقت خود را به ورزش اختصاص می دهید؟

تقریباُ2ساعت از وقت روزانه ی خود را به ورزش هایی مثل بسکتبال  اختصاص می دهم.

11-نام ورزشگاهی که در آن کار می کنید،چیست؟

ورزشگاه ثارالله واقع در خیابان ابوعلی،روبروی مسجد سید.

12-در این ورزش چه کمربندی کسب کرده اید؟

من کمربند آبی دارم.

13-درپایان چه چیزی برای گفتن دارید؟

 از همه خواهش می کنم ورزش کنند زیرا با این کار سلامتی خود را  تضمین می کنند وآنگاه می توانند کار های بزرگی برای ایران بکنند.

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۱/۰۷/۲۸
هیئت تحریریه وبلاگ

مصاحبه

پایه ششم

فعالیت کلاسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی