رضوان اسپورت

وبلاگ ورزشی دبستان رضوان

رضوان اسپورت

وبلاگ ورزشی دبستان رضوان

آخرین نظرات

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

معمولی ترین آسیب در والیبال رگ به رگ شدن می باشد.این آسیب بیشتر در والیبالیست های تفریحی رخ می دهد. آسیب های دست در والیبال همیشه وجود دارد. شایع ترین آسیب در والیبال آسیب قوزک پا می باشد. بیشترین دلیل آسیب در این رشته پرش ها و فرودهاست. بهتر ایت ورزشکاران پس از هر مسابقه ارزیابی جسمانی شوند تا از میزان سلامت خود آگاهی یابند.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۲۶
هیئت تحریریه وبلاگ

جهیدن، پریدن و دویدن ماهیت این رشته را تشکیل می دهند و به همبن دلیل رباط ها و تاندون ها بسیار در معرض آسیب دیدگی هستند. پس از مچ پا، زانو از شایع ترین محل های آسیب دیدگی در این رشته می باشد.یکی از مهم ترین رباط های زانو رباط صلیبی قدامی می باشد که به دلیل کاهش ناگهانی سرعت در حین دویدن و چرخش های ناگهانی بسیار در معرض آسیب دیدگی قرار دارد.

 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۲ ، ۱۹:۱۱
هیئت تحریریه وبلاگ

حدود 95% آسیب های پرتاب نیزه را کوفتگی و ضرب دیدگی بافت نرم تشکیل می دهد پیچ خوردگی یا ضرب دیدگی از آسیب های شایع در این رشته می باشد. شکستگی استخوان 5 تا 6% آسیب های پرتاب نیزه را تشکیل می دهد. استخوان های بازو و پا بیش از همه در معرض شکستگی قرار دارند.

انواع آسیب های پرتاب نیزه به صورت موردی:

پارگی عضلات بازو

گرفتگی عضلات

شکستگی استخوان ها

کشیدگی عضلات بازو و کمر

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ فروردين ۹۲ ، ۱۸:۵۷
هیئت تحریریه وبلاگ

فرا رسیدن نوروز، عید باستانی و جاودانه ایرانیان را به تمامی عزیزان تبربک می گویم و امیدوارم سالی سرشار از شادی، نشاط و موفقیت داشته باشید.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۱
هیئت تحریریه وبلاگ